Νικητής ο Ράικονεν, εγκατέλειψε ο Χάμιλτον!
Ο Κίμι Ράικονεν νίκησε στη Σανγκάη, το θαύμα που ζητούσε ο Φερνάντο Αλόνσο έγινε και το Πρωτάθλημα πήρε φωτιά!
Ο Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε για πρώτη φορά στη σύντομη καριέρα του στην F1 και ο τίτλος θα κριθεί στον ...τελικό της Βραζιλίας που θα διεξαχθεί στις 21 του μηνός στην πίστα του Ιντερλάγκος και στον οποίο υπάρχουν τρεις πιλότοι που έχουν ελπίδες για Πρωτάθλημα.
Μετά και τον αγώνα της Κίνας, ο Χάμιλτον διατηρήθηκε στην κορυφή με 107 βαθμούς, ο Αλόνσο που τερμάτισε στη δεύτερη θέση πλησίασε στους τέσσερις (103), ενώ ο Ράικονεν που χάρισε στη Ferrari τη 200η νίκη της στην F1, έφτασε τους 100 βαθμούς.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα τη συνδρομή του οποίου θα ζητήσει ο Ράικονεν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βραζιλία. Ίσως να πήγαινε ακόμα καλύτερα αν η στρατηγική της Scuderia ήταν καλύτερη στην περίπτωσή του (μέχρι τον 26ο γύρο έκανε και τους δυο ανεφοδιασμούς του).
Εκπληκτική εμφάνιση από τον Σεμπάστιαν Βέτελ που αν και ξεκίνησε από την 17η θέση, κατάφερε να τερματίσει τέταρτος εκμεταλλευόμενος και τη στρατηγική του ενός ανεφοδιασμού που ακολούθησε η Scuderia Toro Roso. Στο τέλος βέβαια, ο νεαρός Γερμανός που στο Φούτζι πρωταγωνίστησε στη σύγκρουση με τον Ουέμπερ και ενώ οι δυο τους βρίσκονταν σε τροχιά βάθρου, τα χρειάστηκε καθώς κινδύνευσε να μείνει από καύσιμα.
Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε στην πέμπτη θέση, στο καλύτερο αποτέλεσμα της Honda στο φετινό Πρωτάθλημα, ενώ έκτος ήταν ο Βιταντρόνιο Λιούτσι που άντεξε στην πίεση του Νικ Χάιντφελντ. Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ.
Ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε 25 γύρους πριν το όνειρο αλλά κάπου εκεί τα λάστιχα και η στρατηγική της ομάδας του τον πρόδωσαν. Για 31 γύρους, ο νεαρός Άγγλος είχε την πρωτοπορία χωρίς να κινδυνεύει ουσιαστικά από τους αντιπάλους του.
Ωστόσο, τα ενδιάμεσα λάστιχα που χρησιμοποιούσε από την αρχή του αγώνα και τα οποία δεν άλλαξε στον πρώτο του ανεφοδιασμό (στρατηγική που ακολούθησαν και οι Ράικονεν, Αλόνσο), τού έπαιξαν άσχημο παιχνίδι.
Μη μπορώντας να κινηθεί σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς και χάνοντας 5-6 δευτερόλεπτα στο γύρο, είδε τον Ράικονεν να τον προσπερνάει στον 29ο γύρο και τον Αλόνσο να τον πλησιάζει με άγριες διαθέσεις.
Δυο γύρους αργότερα, μπαίνοντας στα pits για να αλλάξει λάστιχα, βγήκε εκτός και κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Όσο και αν προσπάθησαν οι άνθρωποι της πίστας να τον βοηθήσουν να επιστρέψει στο pitlane, δεν τα κατάφεραν. Το λάθος έγινε και η πρώτη εγκατάλειψη του Βρετανού είναι γεγονός...
Από κει και πέρα, ο Ράικονεν πέρασε επικεφαλής με τον Αλόνσο να τον ακολουθεί. Σε κάποιοα σημεία ο ισπανός μείωσνε τη διαφορά στο στεγνό πια οδόστρωμα, αλλά ουσιαστικά ο Φινλανδός δεν κινδύνευσε να χάσει την πρωτοπορία.
Η πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε να πανηγυρίζει την πέμπτη του φετινή νίκη και να κάνει όνειρα για Πρωτάθλημα.
Στο γκαράζ της McLaren Mercedes Κάποιοι χαίροντας και κάποιοι άλλοι όχι. Ο Λιούις Χάμιλτον εξηγούσε για το πως «έμεινε» από λάστιχα στους μηχανικούς του και τον Νόρμπερτ Χάουγκ, ενώ λίγο πιο δίπλα οι μηχανικοί του Αλόνσο πανυγήριζαν...
Ο Ισπανός φαίνεται πως έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας, αλλά ο Χάμιλτον είναι αποφασισμένος να πάρει αυτό το Πρωτάθλημα. Υπάρχει και το αουτσάιντερ, ο Κίμι Ράικονεν που ίσως η τύχη του επιστρέψει έστω και καθυστερημένα αυτά που του χρωστάει. Υπομονή...
Ο Κίμι Ράικονεν νίκησε στη Σανγκάη, το θαύμα που ζητούσε ο Φερνάντο Αλόνσο έγινε και το Πρωτάθλημα πήρε φωτιά!
Ο Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε για πρώτη φορά στη σύντομη καριέρα του στην F1 και ο τίτλος θα κριθεί στον ...τελικό της Βραζιλίας που θα διεξαχθεί στις 21 του μηνός στην πίστα του Ιντερλάγκος και στον οποίο υπάρχουν τρεις πιλότοι που έχουν ελπίδες για Πρωτάθλημα.
Μετά και τον αγώνα της Κίνας, ο Χάμιλτον διατηρήθηκε στην κορυφή με 107 βαθμούς, ο Αλόνσο που τερμάτισε στη δεύτερη θέση πλησίασε στους τέσσερις (103), ενώ ο Ράικονεν που χάρισε στη Ferrari τη 200η νίκη της στην F1, έφτασε τους 100 βαθμούς.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα τη συνδρομή του οποίου θα ζητήσει ο Ράικονεν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βραζιλία. Ίσως να πήγαινε ακόμα καλύτερα αν η στρατηγική της Scuderia ήταν καλύτερη στην περίπτωσή του (μέχρι τον 26ο γύρο έκανε και τους δυο ανεφοδιασμούς του).
Εκπληκτική εμφάνιση από τον Σεμπάστιαν Βέτελ που αν και ξεκίνησε από την 17η θέση, κατάφερε να τερματίσει τέταρτος εκμεταλλευόμενος και τη στρατηγική του ενός ανεφοδιασμού που ακολούθησε η Scuderia Toro Roso. Στο τέλος βέβαια, ο νεαρός Γερμανός που στο Φούτζι πρωταγωνίστησε στη σύγκρουση με τον Ουέμπερ και ενώ οι δυο τους βρίσκονταν σε τροχιά βάθρου, τα χρειάστηκε καθώς κινδύνευσε να μείνει από καύσιμα.
Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε στην πέμπτη θέση, στο καλύτερο αποτέλεσμα της Honda στο φετινό Πρωτάθλημα, ενώ έκτος ήταν ο Βιταντρόνιο Λιούτσι που άντεξε στην πίεση του Νικ Χάιντφελντ. Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ.
Ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε 25 γύρους πριν το όνειρο αλλά κάπου εκεί τα λάστιχα και η στρατηγική της ομάδας του τον πρόδωσαν. Για 31 γύρους, ο νεαρός Άγγλος είχε την πρωτοπορία χωρίς να κινδυνεύει ουσιαστικά από τους αντιπάλους του.
Ωστόσο, τα ενδιάμεσα λάστιχα που χρησιμοποιούσε από την αρχή του αγώνα και τα οποία δεν άλλαξε στον πρώτο του ανεφοδιασμό (στρατηγική που ακολούθησαν και οι Ράικονεν, Αλόνσο), τού έπαιξαν άσχημο παιχνίδι.
Μη μπορώντας να κινηθεί σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς και χάνοντας 5-6 δευτερόλεπτα στο γύρο, είδε τον Ράικονεν να τον προσπερνάει στον 29ο γύρο και τον Αλόνσο να τον πλησιάζει με άγριες διαθέσεις.
Δυο γύρους αργότερα, μπαίνοντας στα pits για να αλλάξει λάστιχα, βγήκε εκτός και κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Όσο και αν προσπάθησαν οι άνθρωποι της πίστας να τον βοηθήσουν να επιστρέψει στο pitlane, δεν τα κατάφεραν. Το λάθος έγινε και η πρώτη εγκατάλειψη του Βρετανού είναι γεγονός...
Από κει και πέρα, ο Ράικονεν πέρασε επικεφαλής με τον Αλόνσο να τον ακολουθεί. Σε κάποιοα σημεία ο ισπανός μείωσνε τη διαφορά στο στεγνό πια οδόστρωμα, αλλά ουσιαστικά ο Φινλανδός δεν κινδύνευσε να χάσει την πρωτοπορία.
Η πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε να πανηγυρίζει την πέμπτη του φετινή νίκη και να κάνει όνειρα για Πρωτάθλημα.
Στο γκαράζ της McLaren Mercedes Κάποιοι χαίροντας και κάποιοι άλλοι όχι. Ο Λιούις Χάμιλτον εξηγούσε για το πως «έμεινε» από λάστιχα στους μηχανικούς του και τον Νόρμπερτ Χάουγκ, ενώ λίγο πιο δίπλα οι μηχανικοί του Αλόνσο πανυγήριζαν...
Ο Ισπανός φαίνεται πως έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας, αλλά ο Χάμιλτον είναι αποφασισμένος να πάρει αυτό το Πρωτάθλημα. Υπάρχει και το αουτσάιντερ, ο Κίμι Ράικονεν που ίσως η τύχη του επιστρέψει έστω και καθυστερημένα αυτά που του χρωστάει. Υπομονή...
Πηγή: 24sports.com.cy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου