Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Κι όμως το πήρε

Κι όμως το πήρε

Το πρώτο του πρωτάθλημα κέρδισε ο Kimi Raikkonen στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari, την ώρα που οι 2 αντίπαλοί του έκαναν τη ζωή εύκολη! Ο Kimi χρειάστηκε να κερδίσει τον αγώνα, προς μεγάλη απογοήτευση των Βραζιλιάνων που δεν είδαν τον Massa να κερδίζει τον αγώνα για 2η συνεχόμενη χρονιά. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν πολύ καλή για τον Hamilton, αλλά μέχρι την πρώτη στροφή. Ο Raikkonen όμως, πέρασε άνετα, ενώ ο Alonso ήταν πλέον πίσω του στο τέλος της πρώτης στροφής. Στην τρίτη στροφή, ο Βρετανός προσπάθησε να περάσει τον Alonso από την εξωτερική(!), φυσικά δεν τα κατάφερε και βρέθηκε εκτός πίστας! Όταν μπήκε, ξανά στην πίστα, ήταν στην 8η θέση!

Γρήγορα ξεμπέρδεψε με το (μη) εμπόδιο του Trulli, για να βρεθεί πίσω από τις 2 BMW. Η κατάταξη στο τέλος του 2ου γύρου ήταν Massa, Raikkonen, Alonso, Kubica, Webber, Heidfeld, Hamilton, Trulli.

Στο τέλος του ίδιου γύρου, οι Kovalainen, Liuzzi, Υαμαμότο συγκρούστηκαν. Τίποτα δεν άλλαξε για αρκετούς γύρους.

Στον 7ο γύρο, ο Hamilton κατάφερε να περάσει τον Heidfeld, γιατί ο Γερμανός έχασε την 3η στροφή. Ο Βρετανός ήταν 2-3 θέσεις πριν το πρωτάθλημα. Όμως, η χαρά του Hamilton δεν κράτησε και πολύ. Η McLaren του τον πρόδωσε! Λίγο πριν το τέλος του γύρου, ο Βρετανός έμεινε χωρίς κιβώτιο, προσπαθούσε απεγνωσμένα να βάλει ταχύτητα, τη στιγμή που τα υπόλοιπα μονοθέσια τον περνούσαν στην πίστα. Τελικά η ταχύτητα μπήκε, όμως ο Βρετανός ήταν ήδη στην 18η θέση!

Γρήγορα έφτασε τον Kovalainen, τον πέρασε και βρέθηκε πίσω από τον Ralf, που φυσικά τον πέρασε με άνεση!

Υπέρ του Βρετανού, ήρθε κι η εγκατάλειψη του Webber, στον 15ο γύρο, ενώ πλέον η κατάταξη ήταν Massa, Raikkonen, Alonso, Kubica, Heidfeld, Trulli, Rosberg, Coulthard, ενώ ο Hamilton ήταν στην 12η θέση, έχοντας μπροστά του αρκετά πιο δύσκολα εμπόδια: Nakajima (άπειρος), Button, Vettel.

Στο μεταξύ, ο Massa έκανε τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, η διαφορά του από τον Raikkonen ήταν σχεδόν 2’’, ενώ από τον Alonso 12.1’’!

Στον 18ο γύρο, ο Hamilton πέρασε τον Nakajima, χωρίς πρόβλημα, πριν το τέλος της ευθείας, βρισκόμενος πλέον στην 11η θέση. Αν η κατάταξη στην κορυφή έμενε έτσι, ο Alonso ήταν ο πρωταθλητής.

Ο Hamilton έφτασε τον Button, όμως ο συμπατριώτης του δεν τον άφησε να περάσει. Έκανε τον αγώνα του, χωρίς να έχει διάθεση να αφήσει τον Hamilton.

Στον 19ο γύρο, ο Kubica μπήκε για τον πρώτο του ανεφοδιασμό, από την 4η θέση, έβαλε σκληρά ελαστικά και βγήκε μπροστά από τον

Στον 20ο γύρο, ήρθε η σειρά του Massa. Ο Βραζιλιάνος άδειασε το δρόμο από τον Raikkonen που κατέβασε το ρεκόρ γύρου 1’’ σε σχέση με αυτό του Massa!

Στον 21ο γύρο, μπήκε κι ο Raikkonen για τον δικό του ανεφοδιασμό. Βγαίνοντας, ο Alonso ήταν στην κορυφή, ενώ Hamilton ήταν πλέον στην 9η θέση.

Στον 22ο γύρο ήρθε κι ο Alonso για τον ανεφοδιασμό του. Ο Hamilton ακολούθησε, όμως πλέον στην πίστα υπήρχαν μικρότερα μονοθέσια, αφού ο Button είχε εγκαταλείψει. Πάντως, ο Hamilton ήταν ο πρώτος που άλλαξε στρατηγική. Έβαλε καύσιμα μόνο για 15 γύρους, τα πολύ μαλακά ελαστικά κι ο Βρετανός έπρεπε να κάνει 15 κατατακτήριους γύρους!

Πλέον ο μόνος της κορυφής που δεν είχε κάνει ανεφοδιασμό ήταν ο Heidfeld, όμως ήταν στην 3η θέση! Ο Massa από την άλλη πλευρά, είχε ανοίξει τη διαφορά του από τον Raikkonen.

Στον 25ο γύρο, ο Heidfeld μπήκε για τον ανεφοδιασμό του, ενώ πλέον η κατάταξη ήταν: Massa, Raikkonen, Alonso, Kubica, Trulli, Heidfeld, Rosberg, Coulthard, ενώ ο Hamilton ήταν στην 13η θέση.

4 γύρους αργότερα, ο Hamilton πέρασε τον Barrichello στην πρώτη στροφή, όμως, το προσπέρασμά του έγινε γιατί απλά ο Barrichello άφησε το πόδι από το γκάζι. Ο Hamilton έκανε την προσπάθειά του από πολύ μακριά.

Ο Alonso στο μεταξύ, είχε πίεση από τον Kubica, για την 3η θέση, ενώ οι 2 Ferrari ήταν σχεδόν 1 pitstop μπροστά!

Στον 31ο γύρο, ο Nakajima μπήκε για τον ανεφοδιασμό του και χτύπησε 2 μηχανικούς του. Μάλλον ελαφριά ελπίζουμε.

Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton είχε φτάσει τον Vettel, ενώ ο Alonso έχανε την 3η θέση από τον Kubica. Πλέον η κατάταξη ήταν Massa, Raikkonen, Kubica, Alonso, Trulli, Heidfeld, Rosberg, Coulthard, ενώ πλέον ο Hamilton είχε φτάσει στην 9η θέση, γιατί ο Schumacher είχε μπει για τον ανεφοδιασμό του.

Αν υπήρχε κάτι αξιοπρόσεκτο σε όλα αυτά, ήταν ο ρυθμός του Alonso. Ο Ισπανός ήταν πιο αργός ακόμα κι από την Toyota, κάτι που προφανώς κατάλαβε όταν είδε πίσω του τον Ιταλό.

Στον 37ο γύρο, ο Hamilton ξαναμπήκε για ανεφοδιασμό, αλλάζοντας ελαστικά, και βάζοντας τα σκληρά, προφανώς γιατί η απόδοσή τους ήταν πολύ κακή. Δύσκολα πλέον θα μπορούσε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Στον επόμενο γύρο, ο Kovalainen βγήκε εκτός πίστας, ενώ ο Kubica μπήκε για τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, ενώ ήταν δεδομένο ότι θα έκανε και 3ο pitstop. Ο Alonso είχε ακόμα ελπίδες!

Με την κατάταξη να είναι Massa, Raikkonen, Alonso, Trulli, Heidfeld, Rosberg, Kubica, Coulthard, ενώ ο Hamilton ήταν ακόμα στην 9η θέση, αλλά 28.3’’ πίσω από τον Coulthard.
Στον 42ο γύρο, ο Barrichello εγκατέλειψε, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τον Hamilton, ενώ ο Coulthard έκανε κι αυτός τον ανεφοδιασμό του, όπως κι ο Trulli.

Στον 44ο γύρο, ο Raikkonen ήταν κολλημένος πίσω από τον Massa, γιατί ο Massa άρχισε να γλιστράει στην πίστα. Είχε καταστρέψει τα ελαστικά του;

Στο μεταξύ, ο Alonso ήταν 33.4’’ πίσω από τους 2 οδηγούς της Ferrari, δηλαδή οι 2 Ferrari μπορούσαν να κάνουν ένα επιπλέον ανεφοδιασμό και να μείνουν μπροστά από τον Ισπανό.
Στον 46ο γύρο, ο Massa άνοιξε και πάλι τη διαφορά του από τον Raikkonen, στα 1.3’’ δείχνοντας σε όλους ότι αν χρειαζόταν θα έκανε στην άκρη, δεν θα έχανε τον αγώνα.

Στον 48ο γύρο, ο Hamilton ήταν 6.3’’ πίσω από τον Trulli στην 8η θέση. Θα κατάφερνε να κάνει το θαύμα;

Στον επόμενο γύρο, ο Alonso άρχισε και πάλι να χάνει απίστευτα πολύ χρόνο, 2’’ στο γύρο σε σχέση με τις Ferrari.

Στον 50ο γύρο, ο Massa μπήκε για τον 2ο και τελευταίο ανεφοδιασμό του, βάζοντας τα πολύ μαλακά ελαστικά του. Ο Raikkonen στο μεταξύ έκανε γρήγορους γύρους, ενώ έμεινε ένα ακόμα γύρο.

Στον 52ο γύρο, ο Heidfeld μπήκε κι αυτός για το ανεφοδιασμό του, ενώ ο Raikkonen ήταν ακόμα μέσα στην πίστα.

Αντίθετα, μπήκε ο Alonso! Ο Ισπανός έβαλε κι αυτός τα πολύ μαλακά ελαστικά, ενώ ο Φιλανδός έμπαινε στα pits την ώρα που έβγαινε ο Alonso.

Ο Massa ήταν πίσω από τον Raikkonen. Σήκωσε το πόδι από το γκάζι; Κανείς δεν θα μάθει
ποτέ, αλλά αυτό που είχε σημασία, ήταν πως ο Raikkonen κι η Ferrari γενικά είχαν κάνει το καθήκον τους.

Ο Hamilton ήταν στην 8η θέση, ενώ χρωστούσε ένα ακόμα pitstop! Ο Rosberg μπήκε κι αυτός για τον ανεφοδιασμό του, από την 3η ΄θέση, ενώ ο Kubica ήταν στην 3η θέση. Φυσικά ο Πολωνός χρωστούσε ένα ακόμα pitstop, οπότε φυσιολογικά στην 3η θέση θα ήταν ο Alonso.
Στον 56ο γύρο, η κατάταξη ήταν Kimi, Massa, Kubica, Alonso, Heidfeld, Rosberg, Trulli, Hamilton.

Ο Βρετανός έκανε τον 3ο του ανεφοδιασμό στον 57ο γύρο και βγήκε πίσω από τον Coulthard. Θα τα κατάφερνε;

Ήταν αποφασισμένος για όλα! Πέρασε τον Coulthard 2 γύρους αργότερα. Πλέον ήθελε μόνο 3 θέσεις!

Στον 59ο γύρο, ο Βρετανός έκανε ένα εκπληκτικό γύρο, τον ταχύτερο το αγώνα, την ίδια ώρα που ο Kubica έπεφτε στην 6η θέση πίσω από τον Rosberg μετά τον ανεφοδιασμό του.
Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton ήταν 21.3’’ πίσω από τον Trulli, που γυρνούσε σχεδόν 1’’ αργότερα από τον Βρετανό. Δύσκολο. Πολύ δύσκολο για τον Hamilton.

Στον 61ο γύρο, ο Rosberg κι ο Heidfeld παραλίγο να εγκαταλείψουν, όταν ο Rosberg προσπάθησε να περάσει τον Heidfeld που είχε μπλοκάρει! Ο Kubica εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση για να βρεθεί στην 4η θέση: Kimi, Massa, Alonso, Kubica, Rosberg, Heidfeld, Trulli, Hamilton.

Στον 63ο γύρο, ο Hamilton ήταν 2 θέσεις πίσω από το πρωτάθλημα. Ο Trulli μπήκε για τον 3ο και τελευταίο του ανεφοδιασμό, ενώ ο Βρετανός ήταν 15’’ πίσω από τον Heidfeld 6ος κι έμεναν 6 γύροι!

5 γύρους πριν το τέλος, ο Kimi έκανε ταχύτερο γύρο, σα να ήθελε να δείξει ότι το αξίζει το πρωτάθλημα.

4 γύρους πριν το τέλος, ο Hamilton δεν είχε εγκαταλείψει την προσπάθεια, αν και πλέον ήθελε ένα θαύμα!

Θα άλλαζε κάτι στους 2 επόμενους γύρους;

Ναι, αλλά όχι για τον Hamilton! Ο Rosberg πέρασε τελικά τον Kubica για την 4η θέση, αλλά στην πρώτη τριάδα, ο απολύτως τίποτα δεν άλλαξε κι ο Kimi πήρε το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.


Πηγή: f1net.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: