Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Αποχώρησε και επίσημα η Βούλα Πατουλίδου

Αποχώρησε και επίσημα η Βούλα Πατουλίδου

Την αποχώρησή της από τη θέση της επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και από νομαρχιακή σύμβουλος, ανακοίνωσε και επισήμως η Βούλα Πατουλίδου κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης.

«Έχω αποδείξει στη ζωή μου ότι δεν φεύγω εύκολα από πουθενά. Σαράντα χρονών έφυγα από τον αθλητισμό όταν είχα εξαντλήσει κάθε περιθώριο αντοχής και χρόνου. Με ό,τι κι αν έχω αποφασίσει να ασχοληθώ στη ζωή μου το κάνω με πάθος. Με συγκεκριμένο στόχο και σκοπό, στηριζόμενη σε άξιους συνεργάτες. Αρκεί να μη θιγεί η τιμή και η αξιοπρέπειά μου», τόνισε η κα Πατουλίδου.

Τέλος ευχαρίστησε τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης «για τη στάση που κράτησε στη δοκιμασία μου των τελευταίων ημερών, δείχνοντας ότι δεν ανέχεται την αδικία και την ατίμωση του αδύναμου από τον ισχυρό».

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: